2016. január 25., hétfő

Második nap - január 22. péntek

Pénteken  reggel hétkor keltünk. Készülődés. Kocsival elvittek a suliig. Autóval 10 perc. 8:30-kor kellett jelentkeznem a recepción. Nagyon kedvesen fogadtak. Ki kellett töltenem néhány nyomtatványt. 9-től tesztet írtam. 1 óra reading, utána 45 perc writing (1 esszé). Utána bekísértek a leendő osztályomba (3.1 a neve, száma). Épp prezentációk folytak. Mindenki bemutatkozott, én is meséltem magamról. A diákok fele kínai. Van 2 indiai, 2 brazil, kolumbiai, francia…. a többire nem emlékszem. kb 12-15-en lehetünk. Az egész kurzusra ebben a szemeszterben egyébként több, mint 70-en járnak. A tanár nagyon kedves. Hamarosan vége lett az órának. A péntek rövid nap. Elkísértem a szobájába a tanárt, megkaptam az eddigi anyagot. Beszélgettünk.


 Utána visszamentem a recepcióra. Kaptam Bond Unis diákigazolványt. Ezzel lett kódom a wifihez. Írtam Balázsnak, hogy vége. Hamarosan jöttek is értem. Hazafelé vásároltunk, vettünk pizzát. 3-ra értünk haza. Ebéd, pilledés.

Fél 5-kor lementünk megint a partra.






 Szél, homok, óriási hullámok. Mindenki ismét bevetette magát a vízbe. Ninát fel is döntötte egy hullám, ami kicsit végigsodorta a homokon. Felhorzsolta a combját. Jól megsértődött, haza akart menni. Fél 7-ig bírtuk. Kázmér már a hazaúton elaludt (5 perc kocsival) Úgy ahogy van, homokosan fektettem le. Lányok fürödtek, 8-kor már ők is aludtak. Az este nyugisan telt. Skype-oltunk a családtagokkal, vibereztünk, leveleztem. Jól el is húztuk a lefekvést. Éjfélkor sajnos felébredt Kázmér. Mesét kellett vele nézni, meg mesét olvasni. Jó sokára aludt el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése