2016. január 25., hétfő

Dubai - Colombo - Singapore

Fél 5-kor keltünk (a gyerekek meglepően jól bírták). 5-kor indult a busz, ami visszavitt a reptérre. A beszállókártyáinkat is megkaptuk előre minden útra még Budapesten. Csak a csomag és útlevél ellenőrzésre kellett menni. A dubai reptér hatalmas. Külön babakocsik vannak, amiket lehet használni ilyenkor. Kázmér eléggé alapjáraton volt, úgyhogy kellett is J

7-kor szálltunk be a repülőbe. 7.45-kor szállunk fel. Végig Boeing 777-essel utaztunk. Most éppen középen kaptunk egy sorban egymás mellett 4 helyet. Ott ültem a gyerekekkel. Balázs külön kapott helyet másik sorban az ablaknál. A menet ugyanaz volt J A gyerekek kaptak ajándékot – megint J Kaptak reggelit (omlett) aztán mesenézés. Kázmér reggeli után azonnal elaludt. Landolásig durmolt. Nekem is sikerült bóbiskolnom.

Colombo-ban szállunk le, Srí Lankán 4 óra múlva.
Az időeltolódás miatt itt már 13.30 volt! 1 órát várunk a gépen. Sok utas leszállt, később ugyanennyien fel. Kitakarították körülöttünk a gépet. Pisiltünk, járkáltunk. 14.45-kor szálltunk fel megint, de helyi idő szerint este 9-kor szálltunk le Singapore-ban, pedig a repülőút csak 4 órás.
Eddig nagyon jól viselkedtek a gyerekek – hála a mesenézési és játék lehetőségeknek. Kicsit disznó módon ettek, de kezelhető (morzsáznak, szétszórják a csomagolást…) A mi ebédünket lassan hozták. Minden olyan ráérősen megy a hosszú út miatt. Az rossz volt, hogy Balázs külön ült. Habár az utasok fel tudják hívni egymást (a távirányító a kijelzőhöz egyben telefon J ) De túl hangos a gép, alig hallottam. Ha meg hangosabban beszélt, ahhoz meg elég közel ült, hogy úgy előbb hallottam, amit mondott, mint a telefonban. Az út végére, az utolsó egy órára begerjedt Kázmér. Eddig bírta nyugton. Akkor is csak a lányokat szekálta, karmolta. Kibújt belőle a kisördög. 2 nap utazás után szerintem ez nagyon jó arány.
A singapori reptér hatalmas. Sokáig tartott egyik helyről a másikra menni (itt még nem fedeztük fel, hogy a két terminál között skyline vonat van pontosabban nem tudtuk, hogy a másik terminálon tudunk csak kijutni a határon, így végiggyalogoltuk a távolságot) A belépéshez ki kellett tölteni egy bejelentkező lapot mindenkinek. Kicsit sokáig tartott kitölteni. Az útlevélvizsgálat is sokáig tartott.
A reptér nagyon szép. Minden tele van növénnyel, orchideákkal, pálmákkal. Van a reptéren játszótér is, a szintek közötti nagy csúszdával (olyan nagyok, mint a Hajógyári szigeten) Persze meg kellett állni egy kicsit kimozgatni magukat. A csúszda ilyen későn sajnos már le volt zárva. De jó móka lehet.

Metróval mentünk be a belvárosba. Addig szórakoztunk a reptéren, hogy az utolsóval 11.20-kor. Nincs is csatlakozás, pedig át kéne szállni. Taxival mentünk végül. Kázmér már a metrón elaludt a kezemben. Nincs messze a szálloda, sétálhattunk volna is, mert szép Singapore, de odacipelni nehéz. Éjfél körül jelentkeztünk be a szállodába. Megint 2 egymásba nyitható szobát kaptunk. Kázmér szerencsére aludt tovább. Balázs és Lulu lementek a sarokra vacsiért. Tésztás levest hoztak, suchit meg szendvicset. Ninával addig megfürödtünk. Ettünk. Kicsit intézkedtünk viberen (van Wifi) (mindjárt indulnak a dobozaink utánunk) A gyerekek hamar elalszanak, de mi sokára fekszünk. Kázmér éjjel felsírt, mert szomjas. Hideg vizet akart, de csak langyos volt. Nehezen aludt vissza.