2016. január 25., hétfő

Első nap - 2016. január 21.

11-kor Nina felkelt. Elég levert volt. 12-kor Lulu végre elaludt, 13:45-kor Kázmér is. Én is tudtam aludni 2,5 órát. Kipakoltam pár dolgot, ettem, leveleztem :) Írt Joy, hogy lenne egy kocsi eladó, valami ismerősüktől. Balázs menjen el megnézni, mert megéri.
délután 6-kor mindenki felkelt. Joy jött Balázsért. Minket kivitt a partra (amúgy 15 perc séta az utca végén)




A part hatalmas! Majdnem fehér, olyan drapp színű, homokos. Óriási hullámokkal, széllel. A gyerekek nagyon élvezték. Szaladgáltak a hullámok elől. Persze egy pár beterítette őket. Csurom vizesen, homokosan sétáltunk vissza fél nyolckor. 7-kor lemegy sajnos a nap (valami miatt Queensland nem áll át nyári időszámításra, míg Sydney igen). Naplemente után tilos fürdeni (cápa-idő ;-). A szél meg eléggé fújt, hogy fázzunk.
Otthon fürdés (1 kg homok kerül haza a fürdőgatyákban), vacsora. Pilledtek rendesen.

Balázs 10-re ért haza. Végül megvette a kocsit. Szürke Honda Accord, benzines, automata váltós. 10 éves. Belül tiszta, szép. $5000. Mire hazaért, Kázmér már elaludt. A lányok is elaludtak hamar.
Ez a kép másnap készült

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése