2016. október 12., szerda

Újabb ausztrál dolgok


Már nagyon régen írtam. Most sincs időm, de ez az információ-visszatartás már tarthatatlan.
Beszámoló helyett most csak képeket küldök ömlesztve, kis képaláírással...
Ja, és aki olvassa ezt a bejegyzést, írjon már csak egy nevet a megjegyzésbe, hogy tudjam, ki mindenkit érek el. Pusssssszzzzz

Első RG verseny
Queensland Állami Verseny

A trió

A gyakorlat

Az eredmény
(első versenyes szalag)



Fakó fejű ROSELLA

Magyar cserkésztábor a szünetben

Újdonsült barátnő :)

Cserkész csapat

Tavasz van - virágzik az egyetem kertje is
 JACARANDA MIMOSIFOLIA

Újra strandidő van :)

játszótéren

Ez itt kultuszautó
Semmire se jó, 2 személyes, jó sok helyet foglal és jó hangos 
Magyar fesztivál
Háttérben a kültőskalács árus

Magyar fesztivál
Sorban állás lángosért
Házi készítésű túrórudit is lehetett kapni

A közeli part
Pelican Beach a neve
Vajon miért?

A szeme se áll jól már egy ideje

Kék arcú mézevő a házunk előtt

Más virágzók  az egyetem kertjében

Eukaliptusz teljes virágában

Lulu
Ha fényképezőgépet lát, akkor arcokat vág

Kázmér

Nina

Ilyet kaptam

Kacagó Kookaburra a kerítésünkön

szemből
Szerintem vigyorog
Nina első baseballmeccse

És egy buszmegálló
Járda nincs
Aki babakocsival van, az úgy járt.
Mehet a füvön, az úttesten, vagy a túloldalon


Ne feledjétek!
Üzi a commentbe!
Puszi



14 megjegyzés:

  1. Orsi,Blanka :-)Bár nem szemrehányás, de olyan ritkán írsz, hogy szerintem sokan elvesztették a lelkesedést.
    Én is szinte véletlenül kattintottam a linkre.
    Puszi
    Orsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De ha egyszer nincs időm....
      (Nézd meg még egyszer, mert közben tettem még fel képeket)
      Puszi

      Törlés
  2. zsófi mindenképp, naponta kattintok, hátha...

    VálaszTörlés
  3. :)) a2tzso a fedelzeten, kapitany. En megertem, ha ritkan irsz.... de akkor is szivesen olvassuk.
    Vigyazzatok magatokra! Puszi, adri

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy láttalak Titeket! Puszi Nektek!

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy láttalak Titeket! Puszi Nektek!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon boldog vagyok hogy olvashattam. A lanyok gyonyoruek, Kazmer maga az elet. Olellek mindanyiotokat.

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Szia Zorek & The Wombat Team
    Mi az indulásától kezdve olvassuk a blogotok, nagyon jó gondolat volt, hogy elindítottátok, havonta minimum 1x kattintunk :-)
    Jó látni Titeket, jó tudni Rólatok!
    Joci az unokatesód & Zsani

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szevaaaasszzz! Ezt a Zorek-et sem hallottam már egy ideje :)

      Törlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. Sok puszi Nektek!
    Kriszta és Jázi

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok!Ritkán van időm olvasni,de most bepótoltam!Nagyon jó látni,olvasni,hogy mi történik veletek!A gyerkőcök nagyon nagyot nőttek.🙈❤😊Puszi mindenkinek!!!

    VálaszTörlés